Procjenjuje se da će broj korisnika društvenih mreža u 2016. godini biti oko 2,13 milijardi, što je 730 miliona korisnika više nego samo 4 godine ranije u 2012 (izvor: Statista). Drugim riječima, vaša kompanija i brend moraju osigurati svoje prisustvo i biti aktivni na društvenim mrežama. Međutim, upravo zbog takvog brzog i širokog dosega društvenih mreža, čak i jedna mala greška može ugroziti ugled vaše kompanije i brenda.
Ako ste zaduženi za postavljanje informacija na društvene mreže, bilo bi dobro da dobro razmislite prije objave postova. Čak i ako grešku uočite samo nekoliko sekundi nakon objave i uklonite je, treba da budete svjesni da postoji velika vjerovatnoća da je već neko taj vaš propust primijetio. Da biste bili sigurni da društvene mreže koristite ispravno, pobrinite se da izbjegnete ovih pet najčešćih grešaka.
Više o ovom čitajte na:
https://mojweb.ba/greske-koje-ne-smijete-praviti-na-drustvenim-mrezama/